PAGI RAYA AIDILADHA

Aku tak balik raya cz beberapa minggu yang lalu aku dah balik kampung – ada kenduri akikah. Mean aku balik awal bulan November nanti. Nasib baik adik beradik aku yang lain balik. So, mak aku tak terasa sangat la kot. Lagipun hanya aku je yang balik untuk kenduri akikah yang lepas – selamat. Nak balik selalu pun nak kene fikir┬ámonetary jugak bukan?

Oh….dapat tahu kat mana-mana je jalan sesak untuk otw balik kampung Utara Selatan Timur. Apa ke maknanya tu huhu. Pilihan aku tepat lah tu kot. Apapun, ini adalah kali kedua aku tak balik beraya untuk Aidiladha. Yang 1st time punya pada tahun 2003 rasanya. Aku pergi jalan-jalan kat Cameron Highland huhu. Pengsan

Continue reading “PAGI RAYA AIDILADHA”