MENGAJAR ANAK KUCING PARSI BUANG AIR

image

Benda yang pertama sekali kene ajar anak kucing yang baru dibeli ialah, ajar dia buang air di tempat yang disediakan. Melentur buluh, biar dari rebung.

Kene perhatikan gelagat anak anak kucing ini. Agak agak macam berkelakuan pelik & pergi ke bucu dinding, memang sah nak buang air. Yakin.
image

Nampak je diorang macam tu, terus angkat masuk ke dalam bekas buang air.

Belajar dari pengalaman hihi.

BUANG AIR

Kucing aku makin pandai sekarang. Buang air besar kat dalam bekas, buang air kecil pula kat dalam tandas. Pengsan

┬áKucing jenis parsi ini memang pembersih sedikit berbanding kucing jenis lain – orang kata. So, betul la tu kot. Apapun, semakin besar perut …..cici makin banyak makan dan of cz tahi pun makin besar + berbau hahaha