Kedai Makan Nasi Ayam Sedap di Bangi

Alhamdulillah, untuk kali ketiga, aku makan tengahari lagi di kedai makan Nasi Ayam Yunna, Bandar Baru Bangi. Kali ini, bawa Fadzil. Waktu hujung minggu je lah dapat makan luar hahaha. Kali ini, aku order Nasi Ayam Yunnan Roasted dan Nasi Ayam Yunnan (Stim).

Sayur pula, macam biasa aku order Baby Kailan dan Taugeh. Kesemua harga yang dikenakan adalah mampu milik.

Lahap kami menghabiskannya sebab pagi tadi hujan. Jadi, tak keluar rumah. Lagipun, aku sibuk bertakafur merealisasikan keyword yang baru aku jumpa untuk blog utama. Huh! letih

Kak Ina yang memperkenalkan aku akan cara makan ayam stim ini. Tuangkan dengan sambal merah. Masyaallah, bapak sedap! Manakan tidak, sampai aku ketagih nak datang sini lagi hahahahaha.

Senarai Harga Menu di Kedai Makan Nasi Ayam Yunnan Al Awali Bandar Baru Bangi. See, mampu milik dan berpatutan bagi aku. Insyaallah.

Alhamdulillah, cepat habis dan perut pun kenyang. Makan dengan puas hati dan penuh menyelerakan. Menu yang tidak heavy. Mood memang tengah diet ni. Jadi, kita lebihkan makan makanan stim macam ini. Eh!!!

Author: Dennis Zill

Freelance Blogger - Gemar mengambil gambar (masih lagi belajar teknik yang betul) - Suka Jalan-jalan & Traveling untuk mencari pengalaman baru - Pencinta kucing yang tegar. Kenali Dennis Gill lebih lanjut di SINI

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *